navigate_before
navigate_next
arrow_back

REBRANDING ‧ Synerway

Rebranding
  • logo, księga znaku, teczka, wizytówki, papeteria mail, listownik, szablon umów
Termin
  • 10-12 2019

Partnerstwo i zaufanie

Nasz wieloletni partner biznesowy w zakresie pozycjonowania stron i marketingu internetowego zlecił nam odpowiedzialne zadanie odnowienia swojego graficznego wizerunku.
W efekcie prac powstał dynamiczny i mocny przekaz podkreślający nazwę i specyfikę branży, w której działa Synerway.

001
KONCEPCJA
  • Punktem wyjścia do graficznych motywów w napisie SYNERWAY było kilka czynników:
  • 1. Punktor „V” jako postulaty/oczekiwania klienta
  • 2. Strzałka w górę (Synerway) jako realizacja progresywna celów
  • 3. Oba elementy jako graficzne przedstawienie pozycjonowania – góra/ dół​

Wizytówki

business cards

002
KOLORY
  • Niebieski – nawiązanie do wcześniejszego koloru.
  • Magenta – działanie, mocny impuls, progres.

Akcydensy

Kompleksowy rebranding dotyczył używanych w firmie Synerway druków i plików elektronicznych typu: listownik, umowy oraz papeteria mail.

00

Wizja office design

25
Ilość projektów
64
ilość godzin